آموزش ضابطین شورای نگهبان در بردسیر 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: جلسه آموزش ضابطین شورای نگهبان در خصوص جرائم انتخاباتی برگزار شد.

عماد بنی اسدی ضمن دعوت از مردم  شهرستان به حضور پر شور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ۴ فاکتور مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات، بایستی در رأس امور انتخابات پیش رو باشند. 

وی بیان داشت: با توجه به اینکه رفته رفته به ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، نزدیک می‌شویم به طور مداوم موضوع جرائم انتخاباتی از سوی نهاد‌های نظارتی مورد رصد قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی در ادامه این جلسه که با هدف آموزش ضابطین شورای نگهبان شهرستان بردسیر در خصوص جرائم انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابی شهرستان‌های بردسیر و سیرجان تقاضا داریم که پای بند به قانون باشند و آنچه را که قانون مشخص کرده است، ملاک قرار دهند.

محمدجواد برزگر، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر نیز با اشاره به اینکه در امر انتخابات، هیچ ضابطه‌ای بالاتر از قانون وجود ندارد، بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی عوامل نظارتی و اجرایی در انتخابات تاکید کرد.

او ادامه داد: رعایت قانون و قانون‌مداری عوامل نظارتی و اجرایی و مراعات اصل بی‌طرفی، اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.

در پایان این نشست مقررات و قوانین مرتبط با جرائم انتخاباتی از سوی این مقام قضایی به ضابطین شورای نگهبان در شهرستان آموزش داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آموزش رد صلاحیت کردن داوطلبان انتخابات